Montag, 8. April 2013






Fındık ile seyahat....
1997 de Almanya ya göç ettiğimden beri bir elimde bavul öbür elimde kedi taşıma kutusu ile seyahat ediyorum....son yıllarda kedi taşıma kutusundaki seyahat arkadaşım da işte budur, Fındık...2007 Urfa doğumludur kendisi...yalnız memlekete gideceğini de bilse seyahat hazırlığını farkettiği anda evde ulaşılamayacak bir nokta bulup saklanır hemen...kedi ile seyahat konusunda herşeyi bilirim iddialıyım, sanırım uzman bile denilebilir bana  bu konuda ..omuzlarına chip takılıyor kedilerin artık, aşıları var mı falan oradan kontrol ediliyor, bir de pasaportları var tabii, Avrupa Topluluğu hayvan pasaportlarını görünce kıskanıyor insan öyle güzel... yalnız kedi ile havaalanı güvenlik noktalarından geçmek çok kolay değil, ben biraz zorlanıyorum...kediyi kutusundan çıkartıyorsunuz , kutu cihazdan geçiyor, siz kedi kucağınızda Stargate benzeri kapıdan geçiyorsunuz...bu sırada kedinize hafif bir ilaç vermiş de olsanız, ya şimdi atlar kaçarsa diye korkuyorsunuz, kedi bu çünkü isterse gider ve dinlemez gel gitme deseniz...bir de bu sırada  güvenlik görevlisi genç insanların,’ yazık, deli galiba’ der gibi size bakmaları var , ya da ‘kedi cins de değilmiş ya’ derler, ‘bizim orda bunlardan çok var ‘ şeklinde bilgileri de eklerler, bunlara da hazırlıklı olmak ya da alışmak gerekiyor...işte böyle, bugün aydınlatayım dedim kedi ile seyahat  konusunda sevgili arkadaşlarımı...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen