Donnerstag, 4. April 2013


Animal Equality - Protest during “Day Without Meat” in Barcelona
 
İnsanların hayvanlara yaptığı eziyete dikkat çekmek için oldukça iddialı bir gösteriymiş , etki tepki toplamıştır diye düşündüm şu fotoğrafı gördüğümde….benim için konu et yemek yememek değil hayvanlara toplu üretim mekanizmaları içinde çektirilenler ve satın alırken bunu bizlerin sorgulama şansımızın olmaması…yani bir kontrol sistemi yokki için rahat diyebilesin tamam et yiyorum ama bu hayvan et olma sürecinde işkence çekmedi… bunu diyebilmek için ancak özümüze dönüp kendin avla, kendin kes, kendin pişir ve ye şeklinde bir çözüm bırakılıyor bize…o yüzden her ne kadar hayvan ürünlerini hayatından tamamen çıkartamamış biri de olsam bu tür gösterilerin bahsettiğim üretim mekanizmasında değişiklikler, iyileşmeler yaratacağını umarım hep…..amaaa….paylaştığım bu fotoğrafın yayınladığı sayfadaki yorumlara bakarsak konunun artık, herşeye karışan sinir eden veganlar ve bunların karşıtı hertürlü eti yerim diyenler safharına ayrıldığı, ulaşılmaz kutuplar mertebesine eriştirildiği anlaşılıyor…şöyle yorumlar var altında çünkü…
• Someone please declare a "Day Without Vegan Shit".... Don't like meat? Fine, don't eat it, but don't tell us what to do!
• big mac forever
Parental Advisory. Aggressive street art!
Animal Equality - Protest during “Day Without Meat” in Barcelona.
Instagram: http://instagram.com/streetartretards
Twitter: http://twitter.com/artretards
via www.commonbloggers.com
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen